Monday, January 11, 2010

{~恐惧v.珍惜~}

昨天下午我跟我妈妈去马六甲~

这次去的目的也很简单~

就是去买新年衣~

很高兴的~哈哈~

今年买了自己很喜欢的衣服~

虽然只是两件~不过很爽了~

反正还会再买可是还是还是要先高兴先^^

 

走了makhota两个小时~

我们就回来了~

回来时我还在想做么我妈妈没有看她的衣服~

结果回到家才知道原来他跟我妈的新年衣~

已经买得差不多了~

只剩我一个人还没有买到~==

 

然后晚上就去练球~

练到一半时~

突然大腿和小腿支撑不住~

结果就去休息~

我从以前到现在还是第一次练球练到这样勒~~==

练了两个小时半才发现自己又退步了~haiz~

在今年月底1月30有一个三人赛~

很庆幸的自己可以打~很可惜的怕打到来不用去新加坡看音乐会了~==

 

过后今天是超级超级痛苦的一天~

上华语节又是我被讲~

不过好才老师有说不只我一个~

要不然我一定心理不平衡~

今年的换班是很不开心的吧~

换班可以弄到三四个人哭~

不知道为什么~

 

XX和XX本来可以换了~

可是他们选择不要~

结果就被人讨厌~

就其实我想说~

是我们希望他们不要换得~

如果你们讨厌的话就讨厌我们吧~

他们也是很无辜的~

不想因为换班看到任何友情变动阿。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

 

在多几个礼拜就要上任了~

虽然时间很多~

可是说真的我没有什么心理准备~

一直恐惧着会被拉到也许是我想太多吧~

可是可以想到我昨天失眠3个小时~

自己也不知道做么会这样啊~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

快乐一来烦恼不知道去了何方~

可是烦恼一来无人可安慰~

改变不一定是好事~

可是不改变又好像是坏事~

世间就是如此~

没有对的或错的~

答案不知是不是被秦始皇给烧掉了~

 


Change
Taylor Swift

 

It's just a sad picture,
The final blow hits you
Somebody else gets what you wanted again
You know it's all the same
Another time and place
Repeating history, and your getting sick of it


But I believe in whatever you do
And I'll do anything to see it through
Because these things will change
Can you feel it now?
These walls that they put up to hold us back will fall down


It's a revolution
the time will come for us to finally win
We'll sing hallelujah
We'll sing hallelujah
Oh
So you've been outnumbered

 

Raided and now cornered
It's hard to fight when the fight ain't fair
We're getting stronger now
From things they never found
They might be bigger, but we're faster and never scared
You can walk away and say we don't need this
But there's something in your eyes, says we can beat this

These things will change


Can you feel it now?
These walls that they put up to hold us back will fall down
It's a revolution, the time will come for us to finally win
We'll sing hallelujah
We'll sing hallelujah
Oh

 

Tonight we're standing on our knees
To fight for what we worked for all these years
The battle was long, it's the fight of our lives
Will we stand up champions tonight?
It was the night things changed
Can you see it now?
When the walls that they put up to hold us back fell down
It's a revolution, throw your hands up, cause we never gave in
We'll sing halleluiah
We'll sing halleluiah
halleluiah



 

No comments:

Post a Comment